16 decembrie 2008

Teza a trecut, Mosu va venii

Gata! Am scapat de toate cele trei teze. Pana acum tot ce stiu este ca am luat 9 la romana. Sper sa i-au aceeasi nota si la mate si stiu ca la istorie voi lua 10 pentru ca a fosu super usor! Dupa 20 de minute fluieram a paguma si ma uitam pe pereti ca terminasem teza. Baremu nu e de foarte mare ajutor. Adica e mai mult facut la misto! La primul subiect erau date raspunsurile, iar la celelalte doua subiecte erau chestii de genu: 5 PUNCTE pt fiecare asemanare dintre Dragos si Bogdan si tot abureli dinastea. Deci daca ne luam dupa barem nu am nicio greseala. Daca ne luam dupa carte nu am nici macar o greseala. Dar sa vedem ce zic profesorii care imi vor corecta lucrarea. Oricum nu pot sa i-au mai putin de 9,50. Si sunt o multime de oameni carora as vrea sa le multumesc pt aceasta nota: In primul rand mie pt ca am scris si am gandit rezolvarea, in al doilea rand celor din CLUBSEAT pt ca m-au sustinut, in al treilea rand profesoarei mele de istorie, doamna ANA JUDE care a pus biciu pe mine si pe colegii mei ca sa invatam, si nu in ultimul rand parinilor si buniciilor pt ca m-au sustinut si ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu