10 decembrie 2008

Vreau si eu sa scriu ceva

Acum inainte de teza vreau si eu sa scriu ceva. Defapt mai tot timpul vreau sa scriu ceva. Acum vreo doua seri mai aveam putin si in miezul noptii ma apucam sa scriu o carte sau ceva. Dar mai am doua tentative de carti la activ, iam ambele au ramas la stadiul de proiect. De ce? Ambele aveau mult pera putine paginii. Acum deja mi-au pierit ideile de carti pentru ca mi-a spus cineva ca pot sa fac un roman cu ce am scris aici. Ceea ce ma bucura. Acum insa pe strada mea nu prea e soare. Maine e teza la mate. Pe undeva mi-e ciuda pe cei care sunt acuma pe a 7ea. Ei maine scapa de grijile tezelor si poate veni vacanta. La mine? Eu marti mai am un hop si abia dupa aceea pot sa ma gandesc la vancata.  Si cand ma gandesc ca anul trecut mi se parea totul greu... ce-i drept am auzit ca cei de a 7 ea au de invatat pt teza niste lectii pe care generatia mea trebuia sa le invete pt teza din semestrul 2. Cu alte cuvinte, intr-un timp mai scurt le-au bagat mai multa materie. Dar si noi suntem intr-o oala cu rahat. Ca si noua ne-au bagat mai multe lectii. Ne-au aglomerat. Si numa daca nu ar fi asa de grea materia! Sunt curios ce o sa scriu maine. Oare o sa zic: "Daca stiam ca va fi asa de usor nu-mi faceam atatea griji!" sau "Vai daca stiam ca va fi asa de greu, ieri in loc sa-mi pierd timpul in fata calculatorului scriind pe blog, imi invatam!" sper sa nu regret ca am ramas pe blog sa scriu acest articol. Si ce mai pot sa zic... "Urati-mi bafta!" ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu