13 decembrie 2008

8,85

Asta e nota mea la romana. 8,85 Am sczut umpic fata de anul trecut. Dar numa oarecum ca daca stau sa ma gandesc in primul semestru, clasa a VII-ea am avut 9,20 pe semestrul al doilea, rotund am avut 7 deci sunt cumva intre. La mate sincer nu stiu ce am facut sau cat imi da. Eu sper la un 8, poate cel mult 8,50 Asta m-ar bucura enorm. Mai ales la ce note am la tezele de la mate: 7 si 6. E dureros stiu, dar acum asta e. Mi-e frica deja de ce vom primii in semestrul doi. Asa ne-a obisnuit ministerul, pe noi elevii, in primul semestru e usor de i a 5 si cine n-a invatat, iar in al doilea semestru, daca ai tocit bine, primesti un 6-7. Sincer mi-e foarte frica. Dar n-am timp sa-mi fie frica pt ca marti e teza la Istorie. Ultima teza. Pe urma miercuri mersul la scoala e optional, Joi avem ceva serbare de Craciun si vineri o serbare la teatru. Pe scurt: SARBATORI FERICITE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu