7 august 2008

Greu e fara laptop

In sfarsit dupa muuulte incercari reusesc sa mai scriu inca un articol. Sau intamplat destul de multe in ultimul timp. In primul rand am fost maii demult cu mamam cateva zile in maramures, la bunici. Am stat acolo cam 4 zile si apoi m-am intors la turda, la tata, la atelier, la lanturi, la viatza care imi place. Asta numa ca sa plec 5 zile mai tarziu la ceilalti bunici in Targoviste. Numa tata stie cate si-a auzit de la bunici, mama si cunoscuti cand au aflat ca am plecat. Nu ca am plecat la bunici, ci pt ca am plecat la bunici cu Ia-ma nene neinsotit. Sincer daca ma luam dupa planul lui tata sa-mi gasesc masina din Turda pana in Brasov eram si acolo cu indicatoru intins. Ca norocu ca pt drumul de intoarcere aveam un indicator cu destinatia Tg. Mures si dupa ce am stat o ora in ploaie cu cel de Brasov, in 5 min dupa ce l-am intins pe cel de Tg. Mures am plecat. Si am mai avut noroc ca individu m-a lasat la autogara si de acolo mi-a zis ca gasesc masini din ora in ora pana in Bucuresti si ca pot cobora la Sinaia. Asa am facut si din Sinaia am gast o ocazie pana in Fieni, un individ de care sincer mi-a placut ca era amuzant. (Domnu' Viorel daca cumva cititi asta sa stiti ca la dvs. ma refer). Si din Fieni in Pucioasa, apoi Pucioasa Targoviste. In fine, la bunici am stat cam o saptamana si un pic apoi a venit tata dupa mine ca a avut drum pana in Pitesti si apoi la Russe si daca tot era in zona... . Mama e si acum la bunici in Maramures, eu cu tata am facut un drum de Piatra Neamt( de Sf. Maria se face un an de la incidentu cu caprioara) Si mai inainte de toate plecarile eu mi-am cumparat acel PS2 si un joc cadou pe care l-am primit la achizitionarea consolei. Si bineinteles ca atunci cand am plecat in Targoviste mi-am loat consola, dar am uitat jocul ( mi-am luat altul din Targoviste). Si bineinteles ca in tot acest timp laptopul meu era (si este) la mami in maramures. Dar poate ca in acest week-end o s-o aducem pe mami inapoi, imi recuperez si eu laptop-ul si promit ca o sa scriu articole mai des.

Un comentariu:

  1. Pentru bloggerii sub 18 ani exista acum blog-ul http://blogger-sub-18-ani.blogspot.com/ unde puteti sa va inscrieti gratis si posta intamplari...

    RăspundețiȘtergere