24 august 2008

A day at the Races(and after)

Queen a avut acum multi ani un album "A day at the Races" pt mine au fost 2 zile, cand ajung acasa o sa postez si unul dintre filmuletele facute. Dar astazi au fost cam multe aventuri pe km patrat. In primul rand de dimineata nu a mers "metroul usor" si a trebuit sa merg pe jos doua statii apoi la intoarcere m-am intalnit cu un grup de tineri (15-16-17 ani) care probabil m-au vazut cu postere dela curse si m-au intrebat ceva. Eu nu i-am bagat in seama si asta nu cred ca i-a suparat ca au inceput sa ma strige si sa ma ameninte cu bataia. Pana la amenintari n-am avut probleme ca sunt obisnuit sa fiu facut tocilar si poreclit (prejudecati) dar deja laamenintari cu bataia nu mai eram in elementul meu. In Turda nu m-am confruntat cu situatii deacest fel. Asa ca am luat-o la fuga. O fuga usoara "la relanti" si multumesc lui Dumnezeu nici unul din cei 4-5 cati erau nu m-au urmarit. Apoi am luat un taxi si i-am cerut sa ma duca in parcul Tineretului (ca apoi sa aflu ca defapt parcul in care vroiam sa ajung era cel din P-ta. Mogoros) Si ratacesc cam o jumatate de ora prin Parcul Tineretului. Si eram deshidratat. Si ars desoare. Eram vai de capul meu. In cele din urma am ajuns la o statie de taxiuri si tira spre casa. Am ajuns si astfel s-a incheiat prima aventura serioasa pe care am avut-o pe 2 picioare. Si cred ca e prima pe care nu as vrea s-o repet. Sau poate ca as repeta-o insa fara partea cu amenintari si porecle.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu