31 august 2008

Ready to ride again

Deci am venit de la Bucuresti Joi seara. Vineri am fost cu tata pana la Piatra Neamt, fara evenimente si maine tata vrea sa mearga la Bistrita. Pt ca de cateva zile incoace Cluj-ul de destul de blocat vrea sa plece la ora 4 dimineata. Pana aici toate sunt bune, cu o singura exceptie: nu vrea sa ma i-a si pe mine! Are si un motiv "bun" acum cateva luni mi-a dat sa citesc despre Menegmentul Calitatii ca sa-l ajut pe el. Pt ca nu am citit cat trebuia si pt ca se apropie inceputul scolii, vrea sa ma lase acasa sa citesc. Dar o sa aplic aceeasi metoda ca la scoala: ma simt bine acum si invat mai tarziu. Oricum maine dimineata la ora 3:15 eu voi fi in picioare si il voi astepta. Nu va putea face nimic ca sa ma opreasca! Ii voi ascunde cheile, ma voi baga in remorca o sa fac orice sa merg cu el. Si, desigur, o sa-i promit ca pana Duminica la ora 23:59 voi fi terminat de citit. Sa speram ca va merge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu