8 iulie 2008

Inca un articol, de plictiseala

Pai ma cam plictisesc stand prin casa, asa ca mai scriu un articol. Si cum in ultimul timp nu s-au intamplat multe, nu pot decat sa va povestesc lucrurile marunte; cum ar fi ca azi am fost la Cluj ca "domn' doftor"-cum ati gasi scris in Baltag-sa-mi scoata firele. Nu a durut foarte tare, da m-am bucurat ca nu am avut decat 2 copci. Si dupa asta, tata a trebuit sa se intalneasca cu un colaborator si am mers la Polus Mall, unde persoana respectiva a insistat sa mancam ceva, si cum eu nu aveam de lucru mi-am luat o portie de kebab. Singura problema e ca, datorita faptului ca aveam inca emotii de la scosu firelor, nu am simtit cand a inceput sa nu mai incapa in mine. Si acum ma simt de parca nu as mai avea nevoie de mancare tot restul saptamanii. Oricum sunt fericit ca m-a bandajat in continuare, deoarece maine vine doamna profesoare de romana sa-mi aduca "Popa-Tanda" si atunci o sa vada, ca eu sufara din dragoste pt literatura. Destul de poetic, nu? Oricum, o sa vad ce o sa zica dansa maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu