15 decembrie 2007

Vacanta mea unde esti tu?

Draga vacanta, vreau sa sti ca oriunde esti tu in aceste momente, eu te astept in continuare asa cum te-am asteptat de cand ai plecat in acea urata zi de 17 Septembrie, si vai cate s-au intamplat de atunci; note, teze, teste si etc. ....cam poetic, nu? Vai cat astept eu sa vina vacanta de Craciun cu tot cu facilitatile ei, poate ca nu e ca cea de vara in care mergeam cu tata tot a doua zi prin tara si beam multe sticle de Coca-Cola rece ca sa ne potolim setea dar va merge si aceasta vacanta in care voi face cu tata drumuri tot la trei zile si vom bea Coca-Cola rece ca sa ne racorim de la caldura din masina si asta ramane iuntre noi dar personal cred ca o Coca-Cola este mai buna pe masina la 100km/h decat acasa in fotoliu sau in restaurant. Insa pana atunci trebuie sa zic ca ma bucur de drumurile "obisnuite" pana la Tg.Mures la Metro-u si alte peripetii pe drum. Ca astazi as putea spune; azi am fost la Tg. Mures si a nins mai tot drumul dar carosabilul a fost "uscat" daca se poate spune in sensul ca nu a fost zapada(prea mare) pe el. Am vazut si vreo doua accidente "minore" cauzate din cauza deraparii, am avut o defectiune la sistemul electric al masinii si am ramas cu stopurile de frana aprinse tot drumul(in cele din urma un pumn bine plasat deste capacul cutiei de sigurante a masinii a rezolvant problema), si cam atat. As mai putea adauga faptul ca am facut un mic ocol si pe la Reghin dar asta poate intra in categoria "rutine". Altceva nu ar mai fi de spus decat ca am luat un 7 in teza de la mate, in teza de la romana sper sa i-au 8,9 sau chiar 10(rezultatele se afiseaza Luni) si cam atat. Pana la vacanta toate cele bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu