16 decembrie 2007

Am ajuns sa n-am ce face...

Ciudat cum o zi de Duminica a devenit asa de monotona.... sau poate mi se pare mie. Saptamanile trecute veneam acasa dupa doua ore, doaua ore si jumatate de matematica, mancam, imi faceam tema la matematica, la romana si pe urma ma distram uitandu-ma la televizor, jucandu-ma pe calculator, gandindu-ma la telefonul ce urma sa mi-l cumpere tata, apoi venea Divertis Mall, apoi mancam si mergeam la culcare. acuma cand nu prea am ce face mi se pare mult mai monoton. Ma consoleaza zvonul cum ca s-ar putea Vineri sa nu facem scoala, dar ma ingrijoreaza faptul ca Miercuri dam test la istorie sau ma asculta, apoi ma bucura faptul ca voi merge in vacanta la bunici la zapada de doi metri, dar ma ingrijoreaza nota de la teza si cred ca as putea s-o tin asa mult timp. Acuma cred ca as putea incepe sa scriu o poezie despre intrebarile pe care le am despre viata, despre ce se ascunde in univers si alte chestii poetice. Tot ce pot sa sper legat de scoala este faptul ca poate primim un fel de cadou de Craciun si profesorii o lasa un pic mai moale asa numa in spiritul sarbatorilor, dar sa nu imi fac iluzii prea mari caci la istorie suntem in urma cu cateva lectii, la franceza de asemenea sun tem in urma... la romana stam bine si s-ar putea sa incepem o lectie din literatura nu gramatica...aia ar fi mana cereasca la matematica cred ca o sa mergem normal ceea ce nu ma deranjeaza dar si alte chestii dinacestea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu