2 decembrie 2007

Nu-i dracu asa de negru

Desi mai sunt doar cateva zile pana la marea teza pot sa zic ca spre uimirea mea, emotiile mele incep sa scada in loc sa creasca, dar asta nu este vestea cea mai buna, vestea cea mai buna este ca se apropie sarbatoarile de Craciun, cu tot cu Mos Craciun, cadouri, zapada, ciocolata calda si vacanta bineinteles. Insa trebuie sa ma consider norocos deoarece am o profesoara de matematica de mana I deoarece in ciuda faptului ca si ea este supusa unor oarecare presiuni, dar ceea ce m-a amuzat cel mai tare este metoda ei de "incurajare" si spunea: "Ei ca dupa ce dau astia de la minister rezultatele la teze, de mergi la plimbare prin cartier numa batute si strigaturi auzi..." destul de incurajator nu? Pentru mine special a avut o incurajare si mai speciala cand i-am spus ca pe mine parintii nu m-au batut nicodata m-a asigura ca ma bate ea (si tata i-a dat acordul) sunt norocos, nu? Dar ceea ce e cel mai important este ce l-am convins pe tata sa-mi cumpere alt telefon mobil, astfel ca in curand im loc de un Motorola V360 o sa am un Nokia 3600 dragut, nu? O sa pun si o poza cu el putin mai incolo dar acuma in premiera zic ca "de-abia astept sa vina tezele!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu