19 decembrie 2007

9,20!

9,20 aceasta este nota mea la teza unica la limba romana, nota de care am ramas si eu surprins. Desi dupa teza ziceam ca i-au 9 sau 10 atuncea numai glumeam dar cred ca de acum o sa glumesc mai des. Oricum asta e cel mai frumos mod de ati incepe sarbatorile. De-abia astept caci de sarbatori merg in Maramures la bunicii mei unde in aceasta perioada a anului zapada este de aprox. 2m si am planuri mari, caci in acest an vine si unchiu meu cu cainele lui si anu trecut am facut o cetate de zapada care nu a prea rezistat, insa anul acesta am experienta si o sa am mult mai multi bulgari... o sa vada el(cainele)! o sal fac caine de zapada! il ingrop in zapada! il termin! il fac K.O!

Un comentariu:

  1. Felicitari. Atat pentru nota frumoasa cat si pentru blog. Am petrecut cateva minute deosebit placute citindu-l cap-coada. La mai multe insemnari! Si Sarbatori Fericite anticipat!

    RăspundețiȘtergere