2 iunie 2008

O zi mai speciala

Ieri dupa cum stiti a fost 1 Iunie si Ziua Copilului. Eu recunosc ca in acest an nu prea i-am acordat atentie, caci am fost la mama si am avut alte preocupari. Insa in drum spre Baia-Mare ascultam impreuna cu tata, ca de obicei Europa FM, care cu ocazia Zilei Copilului au organizat un concurs al carui premiu de participare era un memory stick. Trebuie sa recunosc ca m-am inscris la concurs doar pt premiul de participare, insa de am fost sunat si introdus in direct la Europa FM deoarece, eu impreuna cu alti copii ne-am numarat printre castigatori. Am castigat dulciuri si un set de rachete de Batmington, plus premiul de participare. Dar trebuie sa recunosc ca a fost o "surpriza" foarte placuta. Acum imi astept premiul si le multumesc celor de la Europa FM ca m-au ales sa fiu printre castigatori.
P.S. cu intarziere vreau sa le urez si celorlalti copii un calduros "La Multi Ani!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu