24 iunie 2008

Asta e un clasic

Aceasta intamplare trebuie sa recunosc ca a fost npoate cea mai "normala" de pana acum. Vineri am fost cu tata, lanturile, Seat-ul si remorca la Bistrita. Drumul pana la Bistrita a fost "liber" tinand cont ca am avut remorca. Pe drumul de intoarcere discutam cu tata despre faptul ca de cateva luni incoace, si la un moment dat nu m-am putut abtine si l-am intrebat pe tata daca mai nouu face opturi pe roata din fata, si in acelasi timp tata tregea pe dreapta ca nu-i placea cum se comporta masina. Cand m-am dat jos am vazut ca roata dreapta fata era "cazuta la datorie" si atunci la fel ca pe vremea lui bunicu, am ridicat masina pe cric, am transpirat putin(sau ma rog, tata a traspirat de munca, eu de stat in soare)si am schimbat roata. Nu a fost ceva iesit din comun dar a fost chiar problema la care te astepti cand mergi pe drum. Si apropo de remorca, nu puteam sa nu ma gandesc ca situatia in care se afla remorca acum nu seamana cu un film si deja imi imaginam promo-ul de inceput in care se zicea "Credeati ca s-a terminat cu remorca" si arata imaginile pe care le-am postat acum cateva saptamani "Dar remorca s-a intors, cu mai mult lant, mai multi km, mai mult lant si implicit mai multe aventuri. Aveti grija sa nu pierdeti premierea Remorca Contudor RELOADED!!" Si ca tot amm precizat de SEAT, azi are si el o mare aniversare: Cand l-a luat tata de la reprezentanta SEAT din Cluj, el avea fix 8 km la bord, azi cand tata a fost la 6:30 in bistrita dupa ce a plecat din casa la 4:45 ma suna la ora 8 din anul 2008 sa ma anunte ca SEAT-ul are 200.008 km. In alte cuvinte tata a facut cu el 200.000 km in doar 3 ani si doar in tara, ca saracu' n-a iesit din tara. Seatul dupa cum probabil stiti e 1.9 SDI model 2004 cumparat in 2005. Deci cam astea-s intamplarile din ultimul timp si daca bine am inteles mine tata o sa aiba un drum prin tara(nu mi-a zis unde) si mi-a transmis sa "stau prin zona" ceea ce evident inseamna ca o sa plac din zona cu el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu