13 iunie 2008

My love, you're here!

In sfarsit a sosit una din dragostele mele. Vorbesc, desigur, despre vacanta de vara. Si asta nu e singura "aniversare" de azi. Dupa ce azi noapte la ora 00:00 am fost trezit de o alarma, nu pt a pleca cu tata prin tara, ci pentru a-mi aminti ca a sosit vacanta. Tot azi cu acest articol, "inscriu"- daca tot e vremea campionatului- inscriu al-50-lea articol pe blog. Si ca sa fie o tripla aniversare v-am povestit zilele trecute ca am citit primul volum al seriei Alex Rider, ei bine azi am inceput al doilea volum, si tot azi l-am terminat. Asa cu pasiune l-am citit si pe primul volum si pe al doilea le-am citit ca si cum as fi vazut un film fara publicitate. Deci cam asta ar fi tripla aniversare de azi. Asa ca nu pot decat sa urez la toata lumea o vara linistita, si mie imi doresc sa am multe drumuri cu tata prin tara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu