7 mai 2008

NU din nou!!!

Offf,vai de viata mea. Ce am facut de trebuie sa dau iar niste teze? Teze unice vreau sa zic. Am fost un baiat bun, mi-am invatat(mai mult sau mai putin:D) am plecat de la slujba de inviere direct la Bucuresti la niste rude unde am stat pana miercuri, apoi miercuri am venit acasa si meircuri seara am plecat la o cabana in Valea Vadului unde am stat pana Sambata seara. Duminica am stat pe acasa, Luni am avut o migrena care a durat pana marti dimineata, azi am fost la scoala, deci de ce mai trebuie sa dau inca 2 teze? In primul semestru a fost inca bine, caci stiam ca dupa tezele unice primesc un telefon nou, acuma ce pot sa zic? La sfarsitul lunii o opereaza pe mama la sold( a mai avut o operati in septembrie si asta e a doua la celalalt picior) asa ca nu pot decat sa-mi inchipui ca va trebui sa trec des pe la Baia Mare sa o vizitez si daca tot se apropie sfarsitul de an scolar... poate reusesc sa deschid sezonul de circulat cu tata prin tara un pic mai devreme! Ar fi frumos nu? Parca vad un anunt:"Lume, lume sezonul de circulat prin tara se va deschide pe data de 25 MAI 2008! Oferta valabila numai pentru Voinea Bogdan" dar pana atunci mai am 2 teze si parca se repeta istoria: incep sa mi scada emotiile chiar inainte de teze. Oricum, urati-mi bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu