22 mai 2008

Agonie, tristete, teze, totul e pe dos!

Teze astea au dat totul pe dos. Au fost cele mai grele teze si in acelasi timp am luat cele mai mici note din viata mea. Dar nu asta e problema cea mai mare, m am consumat atat de mult din cauza notelor si a tezalor incat acuma sunt prea obosit psihic pt. alte activitati. Incerc sa rezis ca mai sunt teste si lectii de dat si invatat dar cu mama care se opereaza Miercuri, va fi i-ar o perioada aglomerat. Dar nici asta nu e problema care ma supara cel mai tare, adavarul e ca teza asta mi-a stricat lagatura cu tata, oricand vorbesc cu el pe tema tezelor, sau a notelor, sau a scolii, simt ca planeaza un aer de...nici eu nu stiu exact cum e dar nu mai e la fel ca inainte de teze. Plus faptul ca nu mai am chef de aproape nimic, nici bicicleta(in ciuda vremii frumoase) televizor numai cateodata, calculator...la calculator stau un pic mai mult dar nu mai stau cu aceeasi placere ca inainte si partea cea mai urata e ca nu mai am chef nici de aventuri "on four wells". Oare ce e cu mine...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu