10 aprilie 2008

Alte obstacole

Saptamana asta a fost poate cea mai lunga saptamana din acest an si nu da semne ca ar vrea sa se termine. De luni sunt suspect de oreon si nu am voie sa ies afara si sa mananc zahar, ceea ce ma "doare" cel mai tare. In alte circumstante m-as fi bucurat ca stau acasa, scap de scoala, dar nu si acuma. Totusi...luna viitoare incep tezele si cu cat lipsesc mai mult cu atat e mai mult de recuperat, dar totusi...am scapat de un test la franceza ceea ce mi-a oferit un strop de satisfactie, si in comparatie cu amigdalita, durerile oreonului sunt de 10x mai usoare(macar pot sa mananc si sa inghit), si imi da si ocazia sa mai citesc un pic. Am terminat "In imparatia leului argintiu" de Karl May si acum citesc "Endimyon Spring". Sunt carti bune mai ales "In imparatia leului argintiu" pe asta o recomand tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu