10 septembrie 2009

Time to move on..

...to Bucharest. Azi e ziua in care plec la Bucuresti. Definitiv. Aceasta este ultima mea postare pe blog. Inceputa la ora 12:22. Ieri a fost poate ultimul drum facut cu tata din pozitia de domiciliat al Turda. Am fost pana la Bistrita. Nu stiu de ce dar de fiecare data cand mergem pe mine ma apuca durerea de cap la Bistrita. Am trecut cumva peste ea, iar la intoarcere tata opreste in Cluj la un dentist. Pentru un simplu control. care s-a dovedit a fi sesiune de blombare. Mi-au fost gasite doua carii incipiente si bineinteles au fost plobate. Vreo 6 injectii in total din care am simtit numai doua. Si nici alea foarte tare. Ce sa mai, am fost sedat. Domnisoara doctor a zis ca o sa ma supere umpic gingia de la cum a lucrat. Azi nu simpt nimic. Si nu cred ca mai am anestezie in mine. Oricum a fost amuzant. A gaurit, a forat, a dat cu picamerul, cu rotopercutorul, cu flexul (ca sa ii slefuiasca) si cu lampa cu U.V. ca sa intareasca plombele. Scorul? Pentru aceste 3 operatii minore cum l-ea denumit doctorita 100 RON. Asta e, a durat cam o ora, dar am fost si bagat peste program, ca deh, il cunosteam pe domn doctor care era patronul clinicii. Drumul a fost hazliu, iar azi plec cu tata la Bucuresti. Sper sa ne oprim si la METRO sa imi cummpar un penar. Iar maine e intalnirea SeatCupra. Ii astept pe toti cu "prajiturele", dar am o problema: Ou e Francy? Nu e pe lista...:(:(:(:(

Un comentariu:

  1. francy a fost plecata in concediu si a a venit abia sambata noapte :(
    asa ca nu aveam cum sa fiu prezenta.
    dar la urmatoarea sunt acolo :)

    RăspundețiȘtergere