25 septembrie 2009

Rail-way blogging

Ce tare e cu net mobil. Vorbesc serios. Astazi, defapt acum, sunt in drum spre Turda. Sunt cu trenul. Nu am mai mers cu trenul de anul trecut. Atunci cand m-a costat 100 ROn biletul la clasa I cu 50% reducere (doar is elev domnle'). Acuma m-a costat 70 de lei la clasa a IIa cu 50%reducere (doar is liceean domnle'). Sunt curios oare cat mai costa un bilet la clasa I? Nu conteaza.
In mod normal aveam de gand acuma sa citesc, sa imi fac temele.... vezi sa nu...
Daca ieri am primit Internetul mobil, tot ce mai imi trebuia azi era o priza in vagon. Si chiar am gasit. A trebuit sa o caut ceva timp, caci e ascunsa sub masuta noastra mica dar acuma ca am gasit-o e doar o viata frumoasa.
In acest moment sunt in gara Ploiesti. Stam aici cam de 20 de min. si cred ca vom mai sta inca pe atat. Eu sincer ar trebuii sa imi fac temele dar mai astept. Cred ca o sa stau pana se insereaza si dupa aceea o sa am o scuza. Glumesc. Nu o sa fac asa ceva. O sa imi fac temele ca un elev model ce sunt. Singurul meu regret la ora actuale e ca nu mi-am adus castile sa ascult umpic de muzica, dar ascult cand ajung acasa. Rock on with Kid Rock!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu