12 septembrie 2008

"Tic-Tac, Doc...Tic-Tac"

So I have only 2 more days of vacation, so there are 2 more days until the school starts...and so on.
A fost o vacanta reusita, azi un drum de Sf. Gheorghe, fara aventuri, iari un drum la Oradea, o baie la Felix, Miercuri un drum de Bistrita, luni inca un drum de Bistrita. Si cu asta se termina....GRESIT. Vor mai fi drumuri si dupa ce incepe scoala. nu vor mai fi in fiecare saptamana dar sigur se vor gasi drumuri in zile de Sambata. Si apoi...sa incerc sa privesc partea buna a lucrurilor, in 15 Septembrie e ZIUA MEA!!! Vine buletinu'! Maine, sau ma rog, azi (e totusi 12 noaptea) sper sa imi vina jocul Spiderman 3 pt PS2 (cadou de ziua mea) si nu e chiar asa un capat de tara. Ce bine stiu sa mint! apoape ca incepeam sa ma cred. Nu o sa mai tin discursuri...nu am nimic de raportat si asta ma cam deranjeaza. Noroc ca Clubul Posesorilor de SEAT, mai pe scurt WWW.CLUBSEAT.EU are FUN AREA, unde mai gasesc un banc bun, ceva relaxant. Bicicleta e in "service" de jogging nu am chef sa ma apuc tocmai la sf vacantei. Chiar ca a venit toamna...toate s-au uscat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu