7 septembrie 2008

Inca 7 zile fericite, Inca 183 de chin.

Mai sunt 7 zile din cea mai lunga vacanta din an, 7 zile care o sa treaca pe nesimtite. Ma simt de parca mi s-ar termina viata. Acum imi dau seama ca trebuia sa acord mai multa atentie lucrurilor marunte cum ar fi filmele de la 20:30, plimbarile cu bicicleta, vizitele la bunici, plimbarilor cu masina, orelor in fata calculatorului, etc. Nici macar nu vreau sa fac un bilant a ce-am facut si ce n-am facut in aceasta vacanta. Am facut unul si deja imi e de ajuns. Am aflat ca urmeaza 183 de zile de scoala (plus/minus 2 sapt.), daca mai fac inca vreun bilant o sa imi dau seama ca mi-am irosit vacanta. Da, am o satisfactie in faptul ca incepe scoala: faptul ca in aceeasi zi de 15 septembrie, pot si eu sa ma duc ca tot omul, sa-mi depun actele si sa astept sa-mi vina buletinul. De ce trebuie eu sa fiu nascut in exact aceeasi zi cu inceputl scolii??? Sau de ce nu muta astia data inceperii scolii, sa zicem 31 Decemprie 3409. Macar anul asta mi-am terminat in prima jumatate a vacantei temele... si mmacar anul asta, cum nu mai e mama in spital, si cum e ultimul meu an in aceasta scoala, pot sa-mi serbez ziua de nastere, si ca sa-mi las amprenta ma gandeam la o petrecere in aer liber, la Iarba Verde. Ce bine ar fi daca as mai avea si alte satisfactii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu