14 ianuarie 2008

O actualizare

Ultimele saptamani au fost destul de agitate, iar eu am avut destul de putin timp la dispozitie pentru mine. De cum am luata vacanta intr-o vineri de la sfarsitul lui 2007(inainte de Craciun), in Duminica de dinaintea Craciunului eu plecam cu familia la bunicii mei din Maramures. LA cateva zile dupa Craciun eu plecam direct din Maramures la Targoviste unde am stat cateva zile. In data de 30 am plecat la Bucuresti unde am stat pana pe data de 3 Ianuarie 2008 deci mai bine de un an. Pe urma a inceput scoala si eu am avut destul de mult de lucru plus ca se apropie si olimpiadele si am avut cateceva de invatat....plus temele desigur. Apoi in ieri am venit de la Targoviste, caci am avut parastas dupa unchiul meu....si ei bine.....au fost niste saptamani agitate....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu