25 ianuarie 2008

Inca un hop

Maine mai am inca o incercare si anuma Olimpiada de religie(faza locala). Am mai participat la aceasta olimpiada si anii trecuti, acum doi ani m-am calificat la judet si am luat mentiune, acum un an m-au despartit 50 de sutimi de ul loc la judet, iar anul acesta e a treia participare(se spune ca trei e cu noroc) si sunt curios ce o sa reusesc. Insa ce mi s-a parut cu adevarat interesant este faptul ca tata se arata foarte interesat de aceasta olimpiada, nu ca anii trecuti n-ar fi fost , dar anul acesta se exteriorizeaza mai mult ceea ce mi se pare destul de interesant. Cat despre obiceiurile de "zi cu zi" adica "plimbarile" prin tara acestea au fost cam putine in ultimul timp, dar pt. ochii mei care vad doar ce vor incepe sa se contureze o aventura cam la fel de palpitanta ca si experienta cu caprioara si anume: tata vrea sa vanda masina...pana aici totul normal... tata in schimb vrea sa respecte traditia altor ani si sa aduca o masina straina, faza interesanta e ca am sanse sa ma ia cu el... va fi o experienta interesanta; cu trenul, cu taxiul, pe jos, nu cred ca vom dormi prea mult nici pe la hotele, nici alt undeva ca de regula tata pleaca joi seara si duminica dimineata cel tarziu e acasa. Eu unul, cand mi-am dat seama ce seansa mi se ofera(daca am noroc o sa vad Germania, tara pe care demult vroiam s-o vizitez) m-am si imaginat pe mine si pe tata stand p o banca intr-o gara din Germania, doar cu hainele de pe noi, si inveliti cu un ziar incercand sa dormim(aici stiu ca am exagerat muuuuult, dar chiar la asta mi-a fugit gandul). Dar pana sa se intample toate astea, eu trebuie sa ma concentrez asupra Olimpiadei de maine...urati-mi "Bafta!"

2 comentarii: