1 august 2007

O dorinta indeplinita!

De azi incepand, pot sa spun ca mi s-a implinit o dorinta! Azi am reusit sa ridic la 8 numarul meu de DVD-uri cu unul dim personajele preferate ale copilariei mele: Scooby-Doo! De azi am 8 CD-uri cu Scooby-Doo cu auditie in limba engleza numarul lor urmand sa creasca! Am 19 episoade scurte a cate 30 min. si 4 filme de lung metraj cu Scooby-Doo. Toate in engleza si sub forma de desene bineinteles. Si pe deasupra am reusit sa download-ez de pe internet o lucrare de mai multe pagin despre Scooby-Doo urmand sa-l traduc intregral in limba romana doar pentru distractia mea deoarece nu cred ca voi reusi sa-l public undeva. Si nu as vrea sa-l plictisesc pe cititor cu 15 pagini de tex si tabele cu statistici, ci poate doar cu cateva sfaturi cu privire la cateva aspecte ale filmelor Scooby-Doo dar asta mai incolo....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu