21 iulie 2007

Peripeti dupa aventura

Dupa aventura sau mai bine zis expeditia de la carei de ziua mamei mele, dat fiid faptul ca eu aveam obiceiul de a ma muta dintr-un bazin al strandului in altul din cauza faptului ca ma mutam din bazinele cu apa termala in cel mare cu apa normala si rece, Miercuri dimineata m-am trezit cu o durere foarte puternica de gat. In aceeasi zi l-am chemat pe medicul de familie pentru a afla ce se intampla si am aflat ca am facut un fel de amigdalita si odata cu aceasta si faptul ca o sa mai am dureri de gat si zilele care urmeaza si ceea ce m-a surprins si mi s-a parut cel mai greu de indeplinit a fost faptul ca nu mai aveam voiea sau nu era indicat sa vorbesc timp de cateva zile. Asa ca am ramas in casa cu buzele pecetluite si numai cu televizorul si calculatorul ca mijloace de distractie. Dar sa speram ca merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu